FANDOM

Anais
Anais josephine
Płeć Żeńska
Kolor włosów Czerwony
Kolor oczu Zielony
Głos Justyna Bojczuk

Anais - sympatyczna nastolatka z ciemnoróżowymi  włosami. Członkini Drużyny Mistral. W serialu głosu udzieliła jej Justyna Bojczuk.

WyglądEdytuj

Anais to nastoletnia dziewczyna z długimi, ciemno różowymi włosami, które najczęściej spina w koński ogon. Najczęściej nosi biało - niebieską bluzkę z krótkim rękawem, szare leginsy 3/4 i wysokie trampki. Razem z Leną i resztą przyjaciół (Hugo i Angelo) prowadzi Ranczo Mistral - przytułek dla porzuconych koni i innych skrzywdzonych zwierząt.

CharakterEdytuj

Anais jest miłą i niezwykle opiekuńczą nastolatką o złotym sercu. Nie przejdzie obojętnie obok skrzywdzonego konia czy innego stworzenia. Sprowadza na ranczo wiele innych porzuconych zwierząt, które dzięki niej znajdują nowy dom. Jest najlepszą przyjaciółką Leny, której dozognnie ufa. Nie podważa jej zdania. Potrafi jednak postawić na swoim kiedy sytuacja tego wymaga. Bardzo lubi swoją klacz Józefinę. Czuje coś do Hugo.

HistoriaEdytuj

Ojciec Anais zginął w wypadku - spadł z konia podczas zawodów w krosie. Od tamtej pory dziewczyna bardzo bała się startować w owej konkurencji, lecz w końcu, wspierana i dopingowana przez przyjaciół, pokonała swój strach. Mimo iż dziewczyna o imieniu Samanta dogryzała jej i próbowała powstrzymać ją od konkurencji w biegu przełajowym. Podkochuje się w Hugo i wcale się tego nie wstydzi. W odcinku "Powódź" mówi do niego ,,Zrobisz wszystko, żeby pokazać klatę', a on odpowiada jej: ,,A ty pod byle pretekstem rzucasz się na mnie", na co ona się rumieni. W ostatnim odcinku całuje Hugona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki