FANDOM

Lena
Mistral
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Niebieski
Głos ? (oryginalny)

Katarzyna Łaska (polski) 1 sezon

Katarzyna Owczarz (polski) 2 sezon

Lena (właść. Lena Steiner) — główna bohaterka serialu animowanego „Ranczo Leny”; właścicielka angloaraba Mistrala i ranczo noszącego jego imię, oraz członkini drużyny o tej samej nazwie. Przyjaźni się z Anais i Hugo i żywi uczucia do Angelo.

WyglądEdytuj

Lena jest wysoką i szczupłą dziewczyną, o jasnej karnacji. Ma krótkie, czarne włosy i duże, niebieskie oczy. Najczęściej można ją zobaczyć w czerwonej bluzie, dżinsach i brązowych oficerkach, z kaskiem do jazdy konnej na głowie.

Kiedy Lena trenuje do zawodów, podobnie jak reszta drużyny Mistral, zamiast bluzy ma na sobie biało-niebieską bluzkę z krótkim rękawem.

CharakterEdytuj

Lena zachowuje się jak zwyczajna nastolatka, jednak bardzo przeżywała śmierć swojej klaczy, Zabu. Jest uparta, niepohamowana, zawzięta i nierozsądna. Potrafi zaryzykować nawet swoje życie. Jest również bardzo opiekuńcza, szczodra, wyrozumiała. Świetnie rozumie konie. Jest odważna, ponieważ to ona zaoferowała pomoc Cindy, by wykonać ostatnią scenę jej filmu. Obiecała, że nigdy w życiu nie będzie jeździć konno, lecz to zmieniło się po znalezieniu Mistrala. Jest zakochana w Angelo.

ŻyciorysEdytuj

Łączy ją przyjaźń z wyżej wymienionymi przyjaciółmi, oraz więzi z Angelo. Jest w nim zakochana. W jednym odcinku ,,Skradziony pocałunek", Hugo twierdzi, że to jego wybrała. Prawda jest jednak inna. W końcu odcinka dochodzi do ,,buziaka" między Leną a Angelem. W wielu odcinkach dochodzi między nimi do romantycznych scen, ale oczywiście ktoś zawsze musi im przeszkodzić. Podczas ostatniego odcinka chce wyznać, że zawsze go kochała, ale gdy chciała to powiedzieć kompletnie zmieniła temat na inny, bała się. Angelo wiedział, co chciała powiedzieć, czuje do niej to samo i w ostatnim odcinku pierwszej serii serialu, kiedy wyjeżdża na staż, mają się pocałować, ale konduktor im przerywa. To jednak nie przeszkoda, Angelo wychodzi z pociągu i całuje Lenę. 

Nie bardzo przepada za Samantą i jej przyjaciółmi, lecz pomogła Bąblowi, by przestał bać się psów, z czego Mistral był wielce niezadowolony. Udzieliła pomocy także Vinie, by pod jej nieobecność, klacz Lily swobodnie się oźrebiła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki