FANDOM

06ccf00ea0237ee60572643eb2e1bfb9-1-

Mistral

Mistral
Le-ranch-10775816kycbz
Płeć Ogier
Rasa Angloarab
Umaszczenie Kare
Kolor grzywy Czarny
Grzywa i ogon Długie, czarne
Oczy Czarne

Mistral – kary rumak Leny. Angloarab. Ma 5 lat. Jest odważny – ocalił Lenę przed dzikiem. Raz był zazdrosny o Bąbla, konia Samanty, któremu Lena pomagała wrócić do zdrowia.

W jednym z odcinków (Niech żyje wolność) Mistral walczył o stado dzikich koni.

HistoriaEdytuj

Ogier został uratowany przez Lenę już w pierwszym odcinku serialu. W czasie burzy usłyszała rżenie konia. Wyszła, by zobaczyć co się dzieje. Moknąc, uspokoiła konia prowadząc go do siebie. Po roku i 1 dniu była już prawowitą własnością Leny.

WyglądEdytuj

Mistral to kary, wysoki, doskonale umięśniony ogier, o mocnych, dobrze zbudowanych kończynach. Ma długą, prostą grzywę, równie długi ogon, i średniej długości grzywkę, która  przysłania mu oczy. Ma wąski pysk i szerokie chrapy. Jeśli chodzi o znaki szczególne, pomiędzy oczami ma białą gwiazdę (tak nazywa się ta biała łatka).

CharakterEdytuj

Mistral jest bardzo nerwowy i nadpobudliwy. Często staje dęba jeśli ma do czynienia z kimś nieznajomym. Niezwykle nieufny, daje się dosiąść tylko Lenie (w odcinku 10 jednak wsiada na niego Julia, by sprowadzić pomoc – Lena miała wypadek i nie mogła jechać). Trudno się z nim zaprzyjaźnić, niełatwo zyskać jego zaufanie. Jest to inteligentny koń, mimo wszystko śmiały i odważny, który dla swej Pani jest w stanie poświęcić wszystko.

GaleriaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Mistral

Więcej z Fandomu

Losowa wiki