FANDOM

Samantha
Samantha bonbon
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieski
Głos Małgorzata Szymańska

Samanta Cavaletti - rywalka Leny. Jest przemądrzała i zachłanna. Ma konia o imieniu Bąbel. Jest wredna i nieuczciwa. Uważa, że skoro jej ojciec jest bogaty to może wszystko.

HistoriaEdytuj

Dziewczyna jest córką pana Cavaletti oraz ma młodszego brata Kevina. Jest okrutna wobec swojego konia. Za wszelka cenę chce odbić Hugo Anais.

CharakterEdytuj

Samantha jest wredna, oraz wykorzystuje sabotaż na każdym kroku, przykładem tego jest sytuacja, gdy nie została Królową Festynu. Kiedy podczas wyścigu Lena ją wyprzedzi, dziewczyna mocno popędza Bąbla palcatem. Wykorzystuje każdą okazję, a nawet śmiertelne dla przeciwnika przeszkody. Lena mogła poważnie się zranić, gdy Samanta rzuciła w jej kierunku żmiję Anais. W jednym z odcinków, gdy ona, Lena i Hugo zostali porwani przez ciężarówkę, razem z końmi, temat rozmowy zszedł na to, że w innym życiu mogłyby sie przyjaźnić, gdyby Lena nie wygrywała wszystkich zawodów, a Samantha nie była taką żmiją.

WyglądEdytuj

Samantha jest blondynką o niebieskich oczach. Często nosi włosy związane w luźny kucyk, różową koszulkę.

GaleriaEdytuj