FANDOM

Samantha
Samantha bonbon
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieski
Głos Małgorzata Szymańska

Samanta Cavaelleti- rywalka Leny. Jest przemądrzała i zachłanna. Ma konia o imieniu Bąbel. Jest taka wredna i nieuczciwa . Bije konia Batem!!! Ohydna i wredna. Myśli że skoro jej ojciec jest bogaty to może wszystko.

HistoriaEdytuj

Dziewczyna jest córką Cavalletti oraz ma młodszego brata Kevina. Jest okrutna wobec swojego konia. Za wszelka cenę chce odbić Hugo Anais.

CharakterEdytuj

Samanta jest wredna, oraz wykorzystuje sabotaż na każdym kroku. Gdy nie została Królową Festynu, przebrała się za jednego z kowbojów i zraniła Mistrala trójzębem, oraz przyczepiła kamień do starego siodła. Często rani Bąbla palcatem. Wykorzystuje każdą okazję, a nawet śmiertelne dla przeciwnika przeszkody. Lena mogła poważnie się zranić, gdy Samanta rzuciła w jej kierunku żmiję Anais. W jednym z odcinków, gdy ona, Lena i Hugo zostali porwani przez ciężarówkę, razem z końmi, temat rozmowy zszedł na to, że w innym życiu mogłyby sie przyjaźnić, gdyby Lena nie wygrywała wszystkich zawodów, a Samantha nie była taką żmiją.

WyglądEdytuj

Samanta jest blondynką o niebieskich oczach. Często nosi włosy związane w luźny kucyk, różową koszulkę.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki